Комісія з прийняття, введення в експлуатацію, передачу, списання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, запасів та на списання матеріальних цінностей ...
Переглядів: 9
Комісія з прийняття, введення в експлуатацію, передачу, списання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, запасів та на списання матеріальних цінностей Бахмутської міської військової адміністрації Бахмутського району Донецької області діє на підставі:
- Розпорядження начальника Бахмутської міської військової адміністрації Бахмутського району Донецької області від 30.09.2024 № 17 рр
Про створення комісії з прийняття, введення в експлуатацію, передачу, списання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, запасів та на списання матеріальних цінностей Бахмутської міської військової адміністрації Бахмутського району Донецької області
СКЛАД
комісії з прийняття, введення в експлуатацію, передачу, списання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, запасів та на списання матеріальних цінностей Бахмутської міської військової адміністрації Бахмутського району Донецької області
Марченко Олександр | заступник начальника Бахмутської міської військової адміністрації Бахмутського району Донецької області, голова комісії; |
Селезньова Дар’я | головний спеціаліст з питань бухгалтерського обліку та звітності Бахмутської міської військової адміністрації Бахмутського району Донецької області, секретар комісії. |
Члени комісії: | |
Білик Сергій | начальник відділу з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Бахмутської міської ради (за згодою); |
Любченко Ганна | начальник загального відділу Бахмутської міської ради (за згодою); |
Царук Ганна | головний спеціаліст відділу торгівлі, громадського харчування, побутових та платних послуг Бахмутської міської ради (за згодою). |
Основні завдання комісії:
- проводить в установленному законодавством порядку прийом, введення в експлуатацію, передачу, списання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, запасів та списання матеріальних цінностей;
- проводить в установленому законодавством порядку інвентаризацію майна, що пропонується до списання з використанням необхідної технічної документації, а також даних бухгалтерського обліку;
- визначає економічну (технічну) доцільність чи недоцільність відновлення та/або подальшого використання майна і вносить відповідні пропозиції;
- установлює конкретні причини списання майна (моральна застарілість чи фізична зношеність, непридатність для подальшого використання);
- визначає можливості використання окремих вузлів, деталей, матеріалів об'єкта, що підлягає списанню;
- здійснює контроль за тим, щоб деталі, вузли, матеріали демонтованого та розібраного обладнання, які придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали, отримані в результаті ліквідації майна, оприбутковувалися з відображенням на рахунках бухгалтерського обліку запасів. Вилучені після демонтажу майна деталі і вузли, що містять дорогоцінні метали, підлягають здачі суб’єктам господарювання, які здійснюють діяльність із збирання та первинної обробки брухту і відходів дорогоцінних металів на підставі ліцензій, одержаних відповідно до вимог чинного законодавства України;
- забезпечує документальне оформлення за встановленими типовими формами операцій з оприбуткування, передачі, введення в експлуатацію та списання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, запасів та матеріальних цінностей;
- забезпечує документальне оформлення за встановленими типовими формами операцій з списання запасів;
- вносить пропозиції з питань впорядкування приймання, зберігання матеріальних цінностей, покращення обліку та контролю за їх збереженням.
Періодичність засідань:
в разі необхідності
Інформація про роботу засідання:
У 2024 році засідань комісії не відбувалось