Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той не відстає, а хто не хоче відставати, мусить рухатись вперед, і не зупинятись, досягнувши вершин, а підійматися вище».
Як же піднятись до вершин майстерності? Освітяни міста вважають, що удосконалення професійної компетентності педагога можливе лише через вивчення перспективного педагогічного досвіду. Саме таку тему міського семінару заступників директорів з навчально-виховної роботи було обрано відділом освіти та міським методичним кабінетом. Захід було проведено 27 квітня 2011 року в Артемівській ЗОШ І – ІІІ ст. № 24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів.
Педагогічний колектив школи творчий, високопрофесійний, завзятий, наполегливий. Тому і форма семінару, й заходи були спрямовані на зростання педагогічної майстерності вчителів та педагогів-управлінців міста. Почалась робота із тренінгової психологічної вправи, яка налаштувала учасників семінару на позитив, доброзичливість і творчість у подальшій роботі.
Програма семінару була насиченою: майстер-клас і відкриті уроки показали вчителі вищої категорії Герасименко М.Є., Холод Н.О., Логінова С.В., Телішевська Л.В., Нікітіна А.П.; презентували досвід роботи школи заступник директора з НВР Кареліна Г.О. та голова методичної ради школи Леонова Л.О.; методичну естафету з питання «Компетентнісно орієнтований підхід на уроках іноземної мови» передали досвідчені вчителі англійської мови Миронова Н.М. і Пономаренко Г.Д. молодим педагогам шкіл міста.
Разом з учителями й учнями учасники семінару грались у слова, складали вірші й роздум про красу люблячого серця; побували на виставці «Лісової пісні» Лесі Українки; виконали практичну роботу, досліджуючи склад води; вклонились жертвам голодомору, звернувшись до однієї з найтрагічніших сторінок історії нашої Батьківщини.
Схвальні відгуки висловили учасники семінару після відвіданих заходів: цікаві творчі знахідки досвідчених педагогів школи є безцінним педагогічним надбанням колективу і практичною можливістю його творчого наслідування.
Не менш корисною була й практична частина зібрання. Заступники директорів працювали над створенням програми особистісного зростання вчителя, презентували власні думки щодо реалізації педагога у певній сфері.
Викладачам необхідно постійно самовдосконалюватися, учитись один у одного. І кращим чинником для цього став взаємообмін професійним досвідом.
Педагоги ЗОШ І – ІІІ ст. № 24 продемонстрували якості, якими повинен володіти сучасний учитель; шляхи розвитку його професійної компетентності; надали модель творчого зростання педагога; довели, що робота в режимі постійних пошуків та новизни освітніх технологій дає можливість і учневі, і вчителеві самовдосконалюватись і досягати вершин.
Адже наші учні сьогодні чекають лише творчого, висококваліфікованого, досвідченого вчителя!