Із 21.11.2017 набрав чинності наказ Мінфіну «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків» від 29.09.2017 р. № 822.
Щодо цього ДФС видала лист від 21.11.2017 р. № 31905/7/99-99-08-01-02-17.
1. Передбачено, що реєстрація фізичних осіб у Держреєстрі здійснюється протягом 3-х робочих днів від дня подання до контролюючого органу відповідної заяви.
2. Надана можливість громадянам України, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подати документи для реєстрації або внесення змін до Держреєстру до будь-якого контролюючого органу.
3. Унормовані питання отримання фізичними особами відомостей із Держреєстру про суми виплачених доходів та утриманих податків засобами електронного зв’язку.
4. Розроблено нові форми Облікової картки (Повідомлення/Заяв про внесення змін/отримання відомостей) й інших документів, пов’язаних із реєстрацією та/або внесенням змін до Держреєстру.
5. У частині внесення до паспортів громадян України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру або повідомлення про відмову від його прийняття така інформація до паспортів у формі книжечки вноситься контролюючими органами, а до паспортів у формі картки — органами, що здійснюють оформлення паспортів.
6. Установлено нову форму повідомлення про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, що надається фізичній особі для подання її до відповідного територіального органу/територіального підрозділу ДМС.
7. Передбачено, що якщо в документах, які посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано в зазначені документи, особа пред’являє довідку про внесення інформації до Реєстру та видані документи, що складається у формі витягу з Реєстру.
Переглядів: 720