Бахмутське управління Головного управління ДФС у Донецькій області звертає увагу платників податків на суттєве спрощення процедури реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО). А саме – реєстрація РРО здійснюється на підставі однієї заяви, без додатків.
Таке спрощення стало можливим за рахунок запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДФС) та взаємодії інформаційних ресурсів фіскальної служби, що прямо передбачено наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» із змінами.
Нагадуємо, що заява подається через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів. Для цього в меню «Введення звітності» слід обрати потрібну форму заяви, заповнити її, підписати та надіслати.
Підтвердженням подання заяви до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання заяви.
Інформація про результати розгляду заяви надсилається в електронному вигляді у другій квитанції. Відправлену заяву можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи».
Разом з тим, звертаємо увагу, що до початку реєстрації РРО слід надіслати (подати) до контролюючого органу Повідомлення про об’єкти оподаткування за формою № 20-ОПП, у якому надати інформацію про господарську одиницю, де буде застосовуватись РРО. Повідомлення також можна подати з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів через приватну частину Електронного кабінету.
Крім того, у платників податків в Електронному кабінеті у розділі «Реєстри» є можливість переглянути інформацію про реєстри екземплярів РРО та реєстри ЦСО.