За 1-е півріччя 2020 року в Управлінні праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради (далі –Управління) у зрівнянні з минулим періодом (2019 роком) було розглянуто – 569 (2019 р. – 932 звернення громадян або – 61,2%), з них безпосередньо надійшли до управління – 309 (2019 р. – 493 або 62,6%), у тому числі 92 (2019 р. – 86 або 106,9%) звернень громадян в усній формі та 217 (2019 р. – 407 або 50,8 %) письмових звернень; через органи влади вищого рівня всього надійшло – 260 (2019 р. – 439 або 63,6 %), у тому числі від Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації та через «Гарячу урядову лінію» - 215 (в 2019 році – 381 або 56,4 %), від виконкому Бахмутської міської ради – 45 (2019 рік – 58 або 77,6 %), інших організацій - 0.
По зрівнянні з 2019 роком загальна кількість звернень зменшилась на 363 заяви (з 932 до 569 тобто на 39%), у тому числі за рахунок зменшення звернень громадян на «Урядову гарячу лінію» та ДСЗН на 179 – з 439 до 260 або на 40%. Також, значно зменшилось кількість письмових звернень безпосередньо до Управління з 433 до 309 (або на 37,4%).
Основними питаннями у зверненнях громадян, що надійшли до Управління в 1-му півріччі 2020 році були:
- призначення житлових субсидій – 202;
- перерахунок виплати усіх видів державних допомог – 111;
- відшкодування сум за надання пільг - 44;
- питання, які надійшли від ВПО - 43;
- забезпечення санаторно-курортними путівками – 28;
- надання матеріальної допомоги – 19,
- перевірка правильності призначення (перерахунку) та виплати пенсії – 4,
- ремонт житлових приміщень пільгової категорії громадян – 4;
- несвоєчасності виплати та погашення заборгованості із заробітної плати – 3;
- інші - 111.
Значний зріст звернень громадян стосовно питань з призначення та автоматичного перерахунку житлових субсидій відбувся за рахунок внесених змін до умов та порядку надання населенню щомісячних субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Значна кількість звернень надійшла у зв’язку з проведенням перерахунку державних допомог, а також з незгодою розміру призначених допомог внаслідок підвищення доходів та мінімальної заробітної плати. Отримувачі звертаються до «Урядової гарячої лінії» щодо перерахунку розміру виплат та надання роз’яснення нарахування державних допомог і соціальних виплат.
Також протягом 1 півріччя 2020 року до «Урядової гарячої лінії» зверталися внутрішньо переміщені особи з питань припинення виплати пенсії, виплати щомісячної адресної грошової допомоги для покриття витрат на проживання, скасування довідок.
На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» робота із зверненнями громадян в Управлінні протягом 1-го півріччя 2020 р. спрямовувалась на забезпечення конституційних прав громадян, налагодження системної роботи із зверненнями громадян та організації їх особистого прийому.
В Управлінні забезпечено проведення особистого прийому керівництвом не рідше чотирьох разів на місяць, в тому числі двох особистих виїзних прийомів громадян з дотриманням графіків прийому. У 1 півріччі 2020 року відбулось 46 прийоми начальника та 52 прийоми заступниками начальника, здійснено виїзних прийомів начальника та заступників начальника за місцем проживання – 12, на яких звернулися 41 громадянин з питань, які відносяться до компетенції Управління.
З метою зменшення звернень громадян на «Урядову гарячу лінію» проведена наступна робота:
- в Управлінні працюють два мобільних телефони зворотнього зв’язку «Гаряча лінія» - 099-71-39-80, 099-71-342-50, по яким надаються консультації та відповіді про призначенні субсидії, державних допомог та інше;
- щоденно через мобільний зв'язок оповіщається понад 40 отримувачів усіх видів державних допомог, приймаються до 40 дзвінків з питань результатів призначення допомоги або житлової субсидії;
Реєстрація звернень здійснюється з урахуванням Класифікатору звернень громадян, затвердженого наказом начальника управління від 27.02.2009 року № 23-о.
Терміни розгляду листів, заяв та скарг не порушувались.
ДАНІ моніторингу надходження звернень громадян за 1 півріччя 2020 року управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради
Дані про розгляд порушених у зверненнях громадян основних питань, що надійшли за 1 півріччя 2020 рокудо управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради
Д А Н І про хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 в управлінні праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради станом на 01.07.2020