Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у першому півріччі 2016 року
Розглянувши довідку від 12.07.2016 № 01-3116-06 начальника загального відділу Бахмутської міської ради Іонцевої О.М. «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у першому півріччі 2016 року», згідно з планом роботи виконавчих органів Бахмутської міської ради на ІІІ квартал 2016 року, затвердженим рішенням виконкому Бахмутської міської ради від 08.06.2016 № 136, керуючись Законом України від 02.10.96 № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із внесеними до нього змінами, ст.ст. 38, 52 Закону України від 21.05.97 №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із внесеними до нього змінами, Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконком Бахмутської міської ради
В И Р І Ш И В :
- Довідку начальника загального відділу Бахмутської міської ради Іонцевої О.М. «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у першому півріччі 2016 року» прийняти до відома.
- Керівникам структурних підрозділів Бахмутської міської ради, підприємств комунальної власності територіальної громади міста Бахмут:
- Проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян у першому півріччі 2016 року у своїх підрозділах, вжити конкретних заходів щодо забезпечення реалізації і гарантування конституційних прав громадян на звернення та прийняти відповідні управлінські рішення.
- Посилити персональний контроль за розглядом звернень громадян та відповідальність підлеглих працівників за якість їх розгляду і своєчасну підготовку відповідей на них.
- Вивчати причини зростання кількості звернень з певної тематики з подальшим урахуванням при підготовці планів роботи, програм економічного та соціального розвитку міста.
- Про результати проведеної роботи проінформувати загальний відділ Бахмутської міської ради (Іонцева) в термін до 01.09.2016 року.
- Рекомендувати виконкомам Соледарської (Товстокоренко) та Часовоярської (Опанасенко) міських рад систематично аналізувати причини надходження звернень громадян, особливо повторних і тих, що надійшли через органи влади вищого рівня, та вживати заходів до якісного розгляду, усунення та попередження причин їх надходження.
- Загальному відділу Бахмутської міської ради (Іонцева):
- Оприлюднити в друкованих засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Бахмутської міської ради інформації:
- Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у першому півріччі 2016 року.
- Про стан розгляду електронних петицій, адресованих Бахмутській міській раді.
- Продовжити перевірки стану організації роботи, дотримання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах Бахмутської міської ради, на підприємствах, у закладах та організаціях міста, що надають послуги населенню, з наданням методичної та практичної допомоги з практичного застосування законодавства про звернення громадян.
- Оприлюднити в друкованих засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Бахмутської міської ради інформації:
- Організаційне виконання рішення покласти на загальний відділ Бахмутської міської ради (Іонцева).
- Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Бахмутської міської ради Недашковську Т.І.
Перший заступник міського голови Т.М.Савченко
Долучення | Розмір |
---|---|
Рішення виконавчого комітету Бахмутської міської ради від 10.08.2016 №166
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконкомі Бахмутської міської ради у першому півріччі 2016 року
| 88.21 KB |