Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 49 гостей.

Баннер Донецкой торгово-промышленной палаты

Документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію

Переглядів: 893
Питання: 

У якому вигляді необхідно подавати визначені законодав­ством документи у разі отримання повідомлення щодо  зупинення реєстрації поданої податкової накладної?

Відповідь: 

Наказом № 567 затверджено вичерпний перелік документів, до­статніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової наклад­ної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових наклад­них (далі — документи).

У разі отримання платником податків квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єди­ному реєстрі податкових накладних платник податків має право подати на розгляд комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН або відмову в такій реєстрації, зазначені у наказі доку­менти.

Надавати потрібно лише ті документи, що підтверджують реальність саме тієї операції, яка зазначена в податковій на­кладній, що зупинена. З метою оператив­ного опрацювання документи бажано подавати в електронному вигляді.

Нагадаємо, що платник має право по­дати документи для підтвердження ін­формації, зазначеної у податковій на­кладній, до ДФС протягом 365 календар­них днів з дати виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податко­вій накладній/розрахунку коригування (пп. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податково­го кодексу).