З 1 липня 2016 року (дня оприлюднення в «Офіційному віснику України») набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.05.2016р. № 503, яким внесено зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, яке регулюється наказом Мінфіну від 14.11.2014р. №1130.
Нововведеннями встановлено, що Додаток до реєстраційної заяви платника ПДВ, в якому зазначаються причини реєстрації або критерії, за якими платник відповідає вимогам розділу V Податкового кодексу до контролюючого органу не подається. Також скасовано обов’язок платника щодо подання до заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ Додатку, в якому платник вказує причини анулювання реєстрації платника ПДВ.
Нагадуємо, що законодавчі підстави як для реєстрації платника ПДВ, так і для її анулювання, як і раніше, зазначаються безпосередньо у самих заявах у відповідних розділах.
Останні статті на сайті
- Житлові пільги учасникам бойових дій
- ВИХОДЬ НА СВІТЛО!
- Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб
- Суб’єктам господарювання, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами
- Особливості визначення податкової адреси ФОП платника єдиного податку (першої - третьої груп)
- Як проводити розрахункову операцію у разі продажу товару з доставкою кур’єром продавця?
- ВИХОДЬ НА СВІТЛО!
- ВИХОДЬ НА СВІТЛО!
- Щодо зобов’язання фізичних осіб-підприємців вести облік товарних запасів
- Чи є базою нарахування єдиного внеску вартість подарунків, безоплатно переданих роботодавцем працівникам?