У м. Київ відбувся 5-денний тренінг за освітньою програмою «Базові навички медіатора/медіаторки в закладах освіти. Створення та координація діяльності служб порозуміння з числа учнів/учениць для впровадження медіації за принципом рівний-рівному».
У тренінгу взяли участь 24 педагоги та психологи з Донецької та Луганської областей. Місто Бахмут представляли заступник директора з ВР Бахмутського НВК №11 Олена Подопригора та практичний психолог Єлизавета Киричок.
Координатором та тренером групи була директорка Департаменту профілактики, освіти та медіації ГО «Ла Страда - Україна», медіаторка Вероніка Андрєєнкова. Вона надала учасникам тренінгу базові знання з конфліктології, миробудування та медіації в закладах освіти. Педагоги ознайомилися з цінностями та принципами медіації як інстументу вирішення конфліктів, що базується на врахуванні інтересів сторін.
Медіатори Оксана Дацко та Світлана Решетняк презентували практику медіації в закладах освіти, разом з учасниками опрацювали поняття «відновні практики», навички ведення процедури медіації та техніки «Коло».
Тренери презентували свій досвід створення та роботи Шкільної служби порозуміння та ознайомили з найкращими практиками впровадження шкільної медіації в закладах освіти України.
Основна мета програми - підготовка медіаторів/медіаторок – координаторів/ок служб порозуміння з числа учнів/учениць для впровадження медіації за принципом рівний-рівному в закладах освіти.
Бахмутський НВК має можливість впроваджувати медіацію в освітній процес завдяки роботі двох сертифікованих медіаторок, створити Шкільну службу порозуміння з числа старшокласників НВК. Організатори проекту здійснюють методичний та фінансовий супровід проекту протягом 2-х років.
Останні статті на сайті
- Податкова декларація про майновий стан і доходи та термін сплати задекларованих сум податкових зобов’язань з ПДФО
- Щодо перереєстрації РРО/ ПРРО у разі перейменування назви міста, вулиці
- За якими кодами класифікації доходів бюджету сплачується військовий збір?
- Заяву на проведення фізичної ідентифікації в режимі відеоконференцзв’язку можна подати через контакт-центр Пенсійного фонду України
- Які дії платника якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування?
- Щодо сплати військового збору при застосуванні податкової соціальної пільги
- Щодо авансових внесків платників податку на прибуток, які здійснюють діяльність з торгівлі валютними цінностями
- На допомогу платникам податків: розділ «Онлайн-навчання» доповнено новими матеріалами
- Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії
- Психосоціальна підтримка на робочому місці