Нагадуємо, що за І квартал 2019 року страхувальники, які мають заборгованість зі сплати страхових коштів на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та/або на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, до 10 квітня 2019 року подають до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду Звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України за оновленою формою, встановленою постановою правління Фонду соціального страхування України від 12.12.2018 № 28 «Про деякі питання обліку заборгованості страхувальників зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України».
Нова форма звітності прийнята з метою оптимізації і скорочена на 48 показників. В ній об’єднано звіти про заборгованість зі сплати страхових коштів на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.
Звіт подається до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду в один із таких способів:
- на паперових носіях;
- надсилання поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення відповідно до вимог Порядку оформлення поштових відправлень з вкладенням матеріалів звітності, розрахункових документів і декларацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.07.1997 № 799 (із змінами).
У разі надсилання Звіту поштою страхувальник зобов'язаний здійснити таке відправлення на адресу відповідного відділення робочого органу виконавчої дирекції Фонду не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання Звіту.
Прийняття звітів по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України за 1 квартал 2019 року буде здійснюватися з 1 по 10 квітня 2019 року за адресою: м. Бахмут, вул. Горбатова, 4, кабінет № 4 з 8.00 до 17.00 з понеділка по четвер, п`ятниця до 16.00.
Телефон для довідок: (0627) 44-53-01.
Бахмутське міське відділення управління виконавчої
дирекції Фонду соціального страхування України
в Донецькій області
Останні статті на сайті
- Нова кампанія декларування доходів осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
- Щодо використання єдиного рахунку
- Особливості перереєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій
- До уваги платників податків! Актуальні реквізити рахунків для сплати платежів
- Головне управління ДПС у Донецькій області інформує щодо сервісного обслуговування та надання адміністративних послуг платникам податків
- Податкова соціальна пільга для фізичної особи, яка працює неповний робочий день
- Ще раз про застосування РРО /ПРРО при продажі товарів через Інтернет
- Як створити безпечні й здорові умови праці: пам’ятка роботодавцю
- Підсумки діяльності Управління освіти Бахмутської міської ради та підпорядкованих закладів освіти за грудень 2024 року
- Як знятися з податкового обліку суб’єкту господарювання, місцем проживання якого є тимчасово окупована рф територія України?