Задля організації зворотного зв’язку із споживачами послуг на сторінці Центру у січні 2019 року створено оn-line анкету оцінки якості обслуговування, метою якої є визначення суспільної думки щодо ефективності роботи Центру, рівня якості обслуговування адміністраторами, доступності інформації про адміністративні послуги, задоволеності відвідувачів.
За 1 квартал 2019 року скористались сервісом оn-line оцінки якості 14 осіб. Як свідчать результати моніторингу всі респонденти, що взяли участь в опитуванні, інформовані щодо спектру видів послуг, які можна отримати в Центрі.
Більшість з опитаних 69,2% (10 осіб) задоволені режимом роботи Центру, але не зовсім влаштовує режим роботи - 30,8% опитаних (4 особи).
Умови очікування більшість респондентів оцінили як «добре» - 92,8% (13 осіб), але є й такі, що вважають наявні умови на рівні «задовільно» - 7,2% (1 особа).
Серед опитаних користувачів 92,8% відвідували офіційний сайт Центру. При цьому інформація, яка розташована на сайті виявилась для них досить корисною.
Усі відвідувачі залишилися задоволеними можливістю здійснити оплату через платіжні термінали, що розташовані в Центрі.
Щодо роботи Центру в цілому, то абсолютна більшість з числа опитуваних оцінює його роботу: «відмінно»-30,8% (4 особи), на рівні «добре»- 69,2% (10 осіб).
Разом з тим, незважаючи на досить позитивну оцінку різних аспектів функціонування Центру, анкетування дозволило виявити окремі сторони процесу надання адміністративних послуг, які ще потребують доопрацювання, та намітити кроки подальшої роботи щодо підвищення організаційної ефективності та якості надання послуг. Так, враховуючи побажання відвідувачів, оновлена електронна черга з можливістю попереднього запису на зручний день та час для суб’єктів звернень, вживаються заходи щодо розробки інтерактивного веб-порталу з особистим кабінетом користувача.
Дякуємо відвідувачам, що приділили декілька хвилин на заповнення анкети, а також за підтримку та активну участь!
Останні статті на сайті
- Податкова декларація про майновий стан і доходи та термін сплати задекларованих сум податкових зобов’язань з ПДФО
- Щодо перереєстрації РРО/ ПРРО у разі перейменування назви міста, вулиці
- За якими кодами класифікації доходів бюджету сплачується військовий збір?
- Заяву на проведення фізичної ідентифікації в режимі відеоконференцзв’язку можна подати через контакт-центр Пенсійного фонду України
- Які дії платника якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування?
- Щодо сплати військового збору при застосуванні податкової соціальної пільги
- Щодо авансових внесків платників податку на прибуток, які здійснюють діяльність з торгівлі валютними цінностями
- На допомогу платникам податків: розділ «Онлайн-навчання» доповнено новими матеріалами
- Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії
- Психосоціальна підтримка на робочому місці