Адміністрація комунального підприємства “БАХМУТ-ВОДА” надає роз’яснення щодо обмеження подачі питної води шляхом відключення від водопостачання будинків за адресою вул. Ціолковського, 6 та вул. Горького, 39.
Робота з відшкодування заборгованості населення з оплати житлово-комунальних послуг завжди була актуальною темою. Лояльне відношення законодавства до неплатежів населення сприяло росту кількості неплатників.
Звернення до суду для стягнення заборгованості за отримані комунальні послуги з власників приміщень та наймачів у тому числі і за послуги водопостачання та водовідведення не приносить дієвих результатів. Позитивне рішення суду – це ще не є кінцевим результатом, тому як державна виконавча служба у відповідність до вимог чинного законодавства може закінчити виконавче провадження із-за неможливості стягнення грошових коштів з боржників. Що фактично унеможливлює отримати кошти за надані послуги споживачам суб’єктом господарювання, який надає відповідні послуги.
Причини не платежів залежать від багатьох чинників. Умовно їх можливо розділити на наступні види : фінансові, соціальні, психологічні. Самим небажаним моментом роботи з неплатниками – фізичними особами є перехід неплатників від прострочення сплати платежів за попередній місяць до систематичної несплати. Ця категорія неплатників є самою складною. Дисципліна платежів знаходиться у прямій залежності від загрози неминучого покарання (пені, арешту майна, обмеження у наданні житлово-комунальних послуг). Якщо у споживачів виникає питання сплачувати або не сплачувати у певний строк, то під загрозою такого покарання вони повинні вибирати варіант – платити.
Наявність заборгованості населення за послуги водопостачання та водовідведення суттєво впливає на якість послуг, які надаються підприємством питного водопостачання. В наслідок масових не платежів значно збільшилась заборгованість підприємства за покупну питну воду перед Часовоярським РВУ КП “ Компанія “ Вода Донбасу”. Вісімдесят відсотків від загального об’єму води, яка подається на місто Бахмут складає саме покупна вода, а заборгованість за неї на 01.05.2019 р. становить 32244,6 тис. грн. З боку РВУ КП “ Компанія “ Вода Донбасу” на адресу підприємства надходять попередження про обмеження подачі води на місто Бахмут, тому невиконання громадянами передбачених законом зобов’язань по сплаті житлово-комунальних послуг та з метою забезпечення життєдіяльності міста комунальне підприємство вимушено застосовувати жорсткі заходи впливу до неплатників, як передбачені чинним законодавством, так і традиційні.
Перед обмеженням постачання води на будинки адміністрація підприємства розмістила оголошення на під’їздах з інформацією про розмір заборгованості споживачів за послуги водопостачання та водовідведення та попередженням про заходи у разі не погашення боргів. Одночасно було запропоновано з питання погашення заборгованості звертатися до пунктів приймання населення підприємства.
На ці пропозиції пристали мешканці будинку № 1 по вул. Привокзальній та за квітень 2019 р. збільшили проплату за послуги до 91 %, тому питання обмеження послуги на цей будинок було знято.
Будинок № 6 по вул. Ціолковського в м. Бахмут має 359 споживачів послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, 144 особових рахунки, з яких 46 з заборгованістю, оплата за послуги становить 31,94 %. Загальна заборгованість за спожиті послуги на 01.05.2019 року. становить 159531,84 гривень.
Будинок № 39 по вул. Горького в м. Бахмут має 291 споживачів послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, 170 особових рахунки, з яких 60 з заборгованістю, оплата за послуги становить 35,29 %. Загальна заборгованість за спожиті послуги на 01.05.2019 року становить 184619,87 гривень.
На неодноразові комплексні заходи, щодо врегулювання питання сплати заборгованості (виїзні прийоми керівництва служби реалізації, обходи по квартирах, претензійно-позовна робота) мешканці будинків не реагують, тому прийнято рішення про обмеження надання послуг (відключення) багатоквартирних будинків, як одне із дієвих заходів по роботі з несумлінними користувачами послуг.
Таким чином, в умовах масового погіршення платіжної дисципліни споживачів у зв’язку з нестабільним фінансово-економічним станом в країні та на підприємстві, адміністрація підприємства вважає за необхідне продовжувати здійснення заходів впливу на неплатників, в іншому випадку, з метою забезпечення життєдіяльності та подовження надання послуг з забезпечення питною водою споживачів територіальної громади, підприємство вимушено буде перейти на подачу води за графіком (по 2 години вранці та ввечері).
Адміністрація КП “БАХМУТ-ВОДА”
Останні статті на сайті
- Податкова декларація про майновий стан і доходи та термін сплати задекларованих сум податкових зобов’язань з ПДФО
- Щодо перереєстрації РРО/ ПРРО у разі перейменування назви міста, вулиці
- За якими кодами класифікації доходів бюджету сплачується військовий збір?
- Заяву на проведення фізичної ідентифікації в режимі відеоконференцзв’язку можна подати через контакт-центр Пенсійного фонду України
- Які дії платника якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування?
- Щодо сплати військового збору при застосуванні податкової соціальної пільги
- Щодо авансових внесків платників податку на прибуток, які здійснюють діяльність з торгівлі валютними цінностями
- На допомогу платникам податків: розділ «Онлайн-навчання» доповнено новими матеріалами
- Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії
- Психосоціальна підтримка на робочому місці