Як забезпечити всебічний розвиток учня, як сприяти формуванню соціально зрілої особистості випускників всіх ланок навчання, як створювати освітній простір, в якому прагнення до вдосконалення стане першочерговим завданням?
Такі питання були розглянуті 7 лютого 2012 року на засіданні спільної педагогічної ради освітнього округу №4 «Перспектива-ПЛЮС», темою якого була «Становлення соціально зрілої особистості випускника в акмеологічному просторі».
У роботі взяли участь представники всіх суб’єктів освітнього округу: завідуючі та методисти дитячих навчальних закладів №4, №18 та №56, керівники шкільних методичних об’єднань, вчителі.
Проблеми, що були порушені, невипадкові, оскільки відомо, що існує проблема набору до 10 класів, актуальними залишаються процеси адаптації і наступності в початковій та середній школі. Учасники відкрито висловлювали думки, працювали в групах, намагалися виробити єдині вимоги в умовах освітнього округу, що допоможуть вирішити поставлені питання.
Завдяки атмосфері співпраці, взаємодопомоги, порозуміння відбувся конструктивний діалог, вироблені дієві рішення.
Останні статті на сайті
- Житлові пільги учасникам бойових дій
- ВИХОДЬ НА СВІТЛО!
- Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб
- Суб’єктам господарювання, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами
- Особливості визначення податкової адреси ФОП платника єдиного податку (першої - третьої груп)
- Як проводити розрахункову операцію у разі продажу товару з доставкою кур’єром продавця?
- ВИХОДЬ НА СВІТЛО!
- ВИХОДЬ НА СВІТЛО!
- Щодо зобов’язання фізичних осіб-підприємців вести облік товарних запасів
- Чи є базою нарахування єдиного внеску вартість подарунків, безоплатно переданих роботодавцем працівникам?