В Центрі надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради розпочато прийом заяв на комплексну послугу «єМалятко». Це перша в Україні комплексна адміністративна послуга, при створенні якої застосовано принцип об’єднання послуг за життєвою ситуацією.
Загалом вона передбачає до 9 послуг для батьків новонародженої дитини. Наразі послуга доступна в режимі бета-тесту. Усі доступні на цей час послуги, можна отримати за однією заявою безпосередньо у Центрі.
Звернувшись у ЦНАП, ви отримуєте такі переваги:
Економите час. Щоб отримати усі документи для дитини традиційним способом, батькам доводиться відвідувати різні державні установи та витратити на це щонайменше 10 днів. «єМалятко» зменшує кількість установ до однієї — всі послуги можна замовити в одному місці.
Заповнюєте лише одну заяву. Орієнтовний час заповнення заяви з адміністратором «єМалятко» - до 20 хвилин.
Базовою (обов’язковою) послугою комплексу «єМалятко» є державна реєстрація народження. Отримати інші послуги окремо від цієї технічно неможливо.
Додатково заявники можуть обрати такі послуги:
● реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (присвоєння дитині номеру платника податків);
● внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису (УНЗР) в ньому (за наявності УНЗР хоча б у одного з батьків);
● визначення належності дитини до громадянства України;
● призначення допомоги при народженні дитини;
● призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.
Для замовлення комплексної послуги потрібні наступні документи:
● оригінали паспортів обох батьків (або цифрові паспорти у мобільному застосунку «Дія»);
● медичне свідоцтво про народження за формою № 103/о (або номер електронного медичного висновку про народження).
Для заповнення заяви також знадобиться інформація:
● документ про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП) обох батьків (за наявності);
● свідоцтво про шлюб (місце та дата реєстрації, орган, що уклав шлюб);
● відомості про присвоєння унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР) одного з батьків – для замовлення послуги з присвоєння УНЗР дитині;
● номер рахунку в форматі IBAN – для замовлення послуги з призначення допомоги при народженні. Банк одержувача допомоги повинен бути включений до переліку уповноважених здійснювати соціальні виплати.
Зверніть увагу! Батькам достатньо надати інформацію усно або показати фото у телефоні чи відскановану копію.
У деяких випадках також може знадобитися:
письмова нотаріально посвідчена згода одного з батьків щодо присвоєння дитині прізвища (якщо батьки мають різні прізвища і заяву подає один із них).
Надважливо! Послугою можуть скористатися батьки дитини лише протягом одного місяця від дня народження дитини в ЦНАП або відділі ДРАЦС за місцем реєстрації батьків (одного з них) або місцем народження дитини.
Останні статті на сайті
- Особливості надання додаткової підтримки населенню на придбання твердого пічного побутового палива в опалювальний сезон 2024-2025 років
- Податкова декларація про майновий стан і доходи та термін сплати задекларованих сум податкових зобов’язань з ПДФО
- Щодо перереєстрації РРО/ ПРРО у разі перейменування назви міста, вулиці
- За якими кодами класифікації доходів бюджету сплачується військовий збір?
- Заяву на проведення фізичної ідентифікації в режимі відеоконференцзв’язку можна подати через контакт-центр Пенсійного фонду України
- Які дії платника якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування?
- Щодо сплати військового збору при застосуванні податкової соціальної пільги
- Щодо авансових внесків платників податку на прибуток, які здійснюють діяльність з торгівлі валютними цінностями
- На допомогу платникам податків: розділ «Онлайн-навчання» доповнено новими матеріалами
- Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії