З початку 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 134 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».
За видами письмові звернення розподіляються наступним чином:
133 індивідуальні заяви (99,3%) та 1 колективне (0,7% від загальної кількості звернень).
Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосуються, зокрема:
- загальнодержавних та місцевих податків – 22 звернень (або 16,4%);
- контрольно-перевірочної роботи – 20 звернень (або 14,9%);
- реєстрації та обліку платників податків – 13 звернень (або 9,7%);
- податкової звітності – 12 звернень (або 8,9%);
- відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 7 звернень (або 5,2%);
- інших питань – 23 звернень (або 17,2%).
За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 26 звернень (19,4%), дано роз’яснення на 99 звернень (73,9%), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 5 звернень (3,7%), 1 звернення повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (0,8%), По 3 зверненням (2,2%) термін виконання в звітному періоді не настав.
Нагадуємо – в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Корисні посилання:
- комунікаційна платформа dn.ikc@tax.gov.ua;
- контакти та гарячі лінії ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/;
- підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/;
- чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot;
- мобільний застосунок «Моя податкова»
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,
iOS https://t1p.de/lgu5a
Останні статті на сайті
- Податкова декларація про майновий стан і доходи та термін сплати задекларованих сум податкових зобов’язань з ПДФО
- Щодо перереєстрації РРО/ ПРРО у разі перейменування назви міста, вулиці
- За якими кодами класифікації доходів бюджету сплачується військовий збір?
- Заяву на проведення фізичної ідентифікації в режимі відеоконференцзв’язку можна подати через контакт-центр Пенсійного фонду України
- Які дії платника якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування?
- Щодо сплати військового збору при застосуванні податкової соціальної пільги
- Щодо авансових внесків платників податку на прибуток, які здійснюють діяльність з торгівлі валютними цінностями
- На допомогу платникам податків: розділ «Онлайн-навчання» доповнено новими матеріалами
- Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії
- Психосоціальна підтримка на робочому місці