ДО УВАГИ СТРАХУВАЛЬНИКІВ !
Останнім часом почастішали випадки звернень застрахованих осіб на телефон Урядової «гарячої лінії» зі скаргами на затримку в оплаті листків непрацездатності.
З метою реалізації права застрахованих осіб на своєчасне отримання матеріального забезпечення та для скорочення терміну від отримання роботодавцем листка непрацездатності до його оплати на всіх етапах роботи по визначеному питанню керівникам, головним бухгалтерам, головам комісій із соціального страхування необхідно забезпечити оперативний розгляд документів для призначення, нарахування матеріального забезпечення застрахованим особам та невідкладне подання до робочих органів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності заяви-розрахунку для отримання фінансування матеріального забезпечення, керуючись вимогами статті 52 Закону України від 18.01.01 № 2240-III «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням», а саме документи для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах розглядаються не пізніше десяти днів з дня їх надходження. Допомога на поховання призначається не пізніше дня, що настає за днем звернення, і виплачується не пізніше наступного робочого дня після отримання страхувальником страхових коштів від Фонду відповідно до цього Закону. Рішення про призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг приймається комісією (або уповноваженим) із соціального страхування, що створюється (обирається) на підприємстві, в установі, організації.
Комісія (уповноважений) по соціальному страхуванню, відповідно до п.4.1. Положення про комісію (уповноваженого) підприємства, установи, організації із загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затвердженого постановою правління Фонду від 23.06.08 № 25 (зі змінами та доповненнями), повинна засідати не менше 2 разів на місяць (можливо частіше) і оперативно вирішувати питання призначення матеріального забезпечення застрахованим особам. Дуже часто ці вимоги виконуються не належним чином.
З метою зняття соціальної напруги та як найшвидшого отримання застрахованими особами матеріального забезпечення рекомендуємо бухгалтерам підприємств, організацій, установ невідкладно подавати до Артемівської міської виконавчої дирекції Фонду заяви-розрахунки для отримання фінансування матеріального забезпечення. Після отримання фінансування необхідно забезпечити своєчасне перерахування отриманих сум своїм працівникам, не допускати утримання коштів Фонду на розрахунковому рахунку підприємства, організації.
Артемівською міською виконавчою дирекцією Донецького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності вживаються всі можливі заходи для прискорення фінансування підприємств, організацій м. Артемівська та Артемівського району.
Директор Артемівської МВД Фонду
І.Доленко
Останні статті на сайті
- Податкова декларація про майновий стан і доходи та термін сплати задекларованих сум податкових зобов’язань з ПДФО
- Щодо перереєстрації РРО/ ПРРО у разі перейменування назви міста, вулиці
- За якими кодами класифікації доходів бюджету сплачується військовий збір?
- Заяву на проведення фізичної ідентифікації в режимі відеоконференцзв’язку можна подати через контакт-центр Пенсійного фонду України
- Які дії платника якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування?
- Щодо сплати військового збору при застосуванні податкової соціальної пільги
- Щодо авансових внесків платників податку на прибуток, які здійснюють діяльність з торгівлі валютними цінностями
- На допомогу платникам податків: розділ «Онлайн-навчання» доповнено новими матеріалами
- Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії
- Психосоціальна підтримка на робочому місці