На офіційному сайті АЦСК ІДД Міндоходів (http://acskidd.gov.ua/news) для платників податків розміщено повідомлення про те, що у зв’язку з внесенням змін до окремих нормативно-правових актів оновлено форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД Міндоходів.
Використання нових форм реєстраційних документів для всіх клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів з 16.06.2014 року є обов’язковим.
До завершення перехідного періоду (з 06.06.2014 до 16.06.2014 року) допускається використання старих форм реєстраційних документів.
Також, для забезпечення можливості здійснення зв’язку з клієнтами АЦСК ІДД Міндоходів, в реєстраційних документах необхідно обов’язково зазначити контактний номер телефону та адресу електронної пошти.
Останні статті на сайті
- ВИХОДЬ НА СВІТЛО!
- Інструкція користувача: як подати заяву-розрахунок для виплат за лікарняними через вебпортал ПФУ?
- Як повернути помилково сплачені кошти: податки та збори
- За який звітний період вперше подаються форми звітності № 1-ВП та № 1-ОП затверджені наказом Міністерства фінансів України від 18.06.2024 № 296?
- Умови призначення пенсії працівникам освіти
- ВИХОДЬ НА СВІТЛО!
- Система податкових ризиків в роботі органів ДПС
- Щодо оподаткування ПДФО іноземних доходів
- Оновлено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних
- Новації законодавства з 01.10.2024 року: особливості складання податкової накладної, розрахунку коригування та їх реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних