Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість затверджено постановою КМУ від 16.10.2014 N 569 (далі – Порядок). Так, відповідно до пункту 5 Порядку електронні рахунки відкриваються виключно на підставі реєстру платників податку, який ДФС після присвоєння особі індивідуального податкового номера платника податку надсилає Казначейству. У такому реєстрі зазначаються найменування або прізвище, ім'я та по батькові платника податку, податковий номер або номер та серія паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), індивідуальний податковий номер платника податку та дата реєстрації його платником податку. Датою початку здійснення платником податку операцій з використанням електронного рахунка є дата реєстрації його платником податку (для платників податку, зареєстрованих до 1 лютого 2015 р., - 1 лютого 2015 року). Пунктом 7 Порядку встановлено, що у разі анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його електронному рахунку перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається. Новий електронний рахунок відкривається у разі повторної реєстрації особи платником податку (п.8 Порядку).
Відкриття нового електронного рахунку у разі, якщо платник податку на додану вартість переходить на облік до іншої податкової інспекції, Порядком не передбачено.