Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 1 користувач та 73 гостя.

Офіційний сайт відділу освіти Артемівської міської ради Донецької області

Роз’яснено особливості заповнення нової форми податкової накладної з ПДВ

Переглядів: 1052

Наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307 затверджено нову форму податкової накладної та Порядок її заповнення. Нова форма податкової накладної набирає чинності з 1 квітня 2016 року.

Згідно внесених змін, у шапці нової форми податкової накладної залишилися тільки поля, що належать до обов’язкових реквізитів. Таблична частина складається з розділів А та Б. У рядках розділу А, серед іншого, зазначаються суми ПДВ за ставками 20% та 7%, обсяги постачання в розрізі ставок, а також обсяги звільнених операцій.

У табличній частині з’явилась нова графа 8 «Код ставки ПДВ». Для її заповнення передбачені коди:

  • 20 – для операцій, що обкладаються за ставкою 20%;
  • 7 – для операцій із 7% ПДВ;
  • 901 – експортні операції (ставка ПДВ 0%);
  • 902 – постачання за ставкою 0% на митній території України товарів/послуг;
  • 903 – для звільнення від ПДВ постачань.

У графі 9 «Код пільги» зазначають код відповідної пільги з ПДВ згідно з Довідником податкових пільг, що є втратами доходів до бюджету, або Довідником інших податкових пільг. При цьому виноску 3 під табличною частиною податкової накладної заповнюють лише в тому випадку, коли Довідник не містить коду для пільги (звільнення).

Прописані правила оформлення зведеної податкової накладної під час нарахування компенсуючи податкових зобов’язань за підпунктом 198.5 Податкового кодексу України. У таких зведених податкових накладних потрібно вказувати умовний індивідуальний податковий номер покупця «600000000000» та робити помітку «Х» у верхньому лівому полі із вказуванням відповідного типу причини.

З 01.02.2016 запроваджено реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Платники податку, починаючи з податкової звітності за звітний період  - січень 2016 року, у заяві про повернення суми бюджетного відшкодування (табл. 3 додаток 4 до декларації з ПДВ, далі - Заява) згідно із п. 200.7 ст. 200 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) зазначають про відповідність/невідповідність критеріям, визначеним п. 200.19 цієї статті ПКУ.

Для забезпечення процесу ведення реєстрів заяв Кабінетом Міністрів України  постановою від 22 лютого 2016 року № 68 запроваджено Порядок ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ.

За результатами автоматизованої перевірки відповідності заяв (попередньо включених до реєстру, зазначеного в пп. «а» пп. 200.7.1 п. 200.7 ст. 200 ПКУ), заяви, які не відповідають критеріям, переносяться до реєстру, зазначеного в пп. «б» пп. 200.7.1 п. 200.7 ст. 200 ПКУ.

Відповідно до п. 200.10 ст. 200 ПКУ терміни проведення камеральних перевірок за заявами платників, зазначених в пп. «а» та «б» пп. 200.7.1 п. 200.7 ст. 200 ПКУ, складає 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації.

 Інформація про стан бюджетного відшкодування ПДВ за кожною заявою відповідних реєстрів, передбачених пп. «а» та «б» пп. 200.7.1 п. 200.7 ст. 200 ПКУ, буде оновлюватися та опубліковуватися на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби після завершення контрольно-перевірочних заходів (камеральних або документальних позапланових виїзних перевірок).