У 2016 році втричі зменшилась кількість звернень від платників податків Донеччини на антикорупційний сервіс ДФС «Пульс». Так, з початку року на розгляд до Головного управління ДФС у Донецькій області та підпорядкованих ДПІ було направлено 111 запитів.
У році, що минув, переважна більшість звернень стосувалась податкової тематики. Найчастіше платники порушували питання щодо подання звітності та реєстрації накладних – 51 звернення. Крім того, у 34 запитах платники порушували питання щодо роботи органів державної фіскальної служби, 14 звернень стосувались роботи системи електронного адміністрування ПДВ, 6 звернень - антикорупційної тематики.
Всі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадуємо, що оператори антикорупційного сервісу ДФС «Пульс» цілодобово приймають скарги та пропозиції з приводу роботи служби, а також заяви щодо корупційних дій працівників інспекцій та митних постів за телефоном: (044) 284-00-07.
Переглядів: 717