Станом на 01.04.2017 року в Центрі надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 112 видів послуг у 16 сферах діяльності, у тому числі:
1 |
реєстрації органів самоорганізації населення |
3 |
2,7% |
2 |
торгівлі |
1 |
0,9% |
3 4 5 6 |
земельних ресурсів |
22 |
19,6% |
комунальної власності |
2 |
1,8% |
|
архітектури та містобудування |
7 |
6,2% |
|
обліку та розподілу житла |
12 |
10,7% |
|
7 |
молодіжної політики та справах дітей |
8 |
7,1% |
8 |
розвитку міського господарства |
2 |
1,8% |
9 |
контролю за безпекою дорожнього руху (Державтоінспекція) |
2 |
1,8% |
10 |
пожежної безпеки (МНС) |
1 |
0,9% |
11 |
архітектурно-будівельного контролю (ДАБІ) |
3 |
2,7% |
12 |
ветеринарної медицини |
4 |
3,6% |
13 14
15 16 |
державного земельного кадастру реєстрації/знаття з реєстрації місця проживання фізичних осіб державної реєстрації бізнесу державної реєстрації нерухомого майна |
16 2
20 7 |
14,3% 1,8%
17,9% 6,2% |
У звітному періоді за отриманням консультацій до Центру звернулось 5295 суб’єктів, що в 3,8 рази більше ніж за аналогічний період 2016 року. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної «гарячої лінії». Так, за 1 квартал 2017 року до Центру звернулось - 763 особи.
Протягом звітного періоду адміністраторами Центру:
- зареєстровано 4061 звернень, що в 4,4 рази більше ніж за аналогічний період 2016 року;
- видано 3858 результатів послуг, що в 4,8 рази більше ніж за аналогічний період 2016 року.
Найбільша кількість звернень в абсолютному значені отримана у сфері реєстрації місця проживання – 1343 (33,1%). На другому місці по кількості прийнятих заяв – є послуги у сфері реєстрації бізнесу – 1297 (31,9%), третє місце – послуги Держгеокадастру – 627 (15,4%).
Суб’єктами надання адміністративних послуг відмовлено в наданні послуг за 140 зверненнями, безпосередньо заявниками було анульовано 28 звернень. Адміністраторами під час прийому заяв встановлено 38 порушень ст. 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме адміністративні правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 38 постанов – попереджень.
Додатково з початку року адміністраторами прийнято 1135 осіб, які забажали добровільно змінити місце реєстрації у паспорті громадянина України «з міста Артемівськ на місто Бахмут» та 368 осіб, які звернулись до відділу реєстрації Бахмутської міької ради за отриманням довідки форми №13 – щодо зареєстрованого місця проживання.
Для підвищення якості надання адміністративних послуг в Центрі функціонує система електронного керування чергою, що дозволяє систематизувати черговість звернень та оптимізувати час очікування заявників.
Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота.
З метою виявлення суспільної думки щодо ефективності роботи Центру та вивчення очікувань і задоволеності якістю наданих адміністративних послуг запроваджене проведення соціологічного опитування шляхом анонімного анкетування, а також за допомогою «скриньки для звернень громадян», яка розташована в приміщені Центру, та шляхом електронного звернення через офіційний сайт Бахмутської міської ради (www.artemrada.gov.ua) або на електронну скриньку Центру (artcnap@gmail.com).
В рамках програми ПРООН «Відновлення врядування та примирення на територіях України, що постраждали від кризи» Бахмутській міській раді було запропоновано надання технічної допомоги з облаштування нової адміністративної будівлі Центру. З боку Бахмутської міської ради надано пропозиції щодо необхідної кількості та видів обладнання (устаткування) меблів, комп’ютерної та орг.техніки для облаштування нової адміністративної будівлі Центру.
У лютому 2017 року Бахмутська міська рада стала учасником проекту USAID «Українська ініціатива зміцнення суспільної довіри» (UCBI), який діє у співпраці з Міжнародним бюро по боротьбі з наркотиками та захисту правопорядку (INL) та Міжнародною організацією з розвитку права (IDLO).
В рамках участі в проекті міській раді було запропоновано надання технічної допомоги щодо оптимізації бізнес-процесів, розробки професійних політик і практик управління людськими ресурсами.
Зокрема, протягом березня 2017 року було проведено аналіз роботи міської ради з надання адміністративних послуг населенню (починаючи від прийому в Центрі до обробки та оформлення їх суб’єктами надання – відділами та управліннями міської ради), надано рекомендації щодо оптимізації низки адміністративних послуг.
25-26 березня 2017 року адміністратори (6 осіб) Центру прийняли участь в тренінгах (м.Харків) на тему «Стандарти роботи з відвідувачами», спрямовані на формування навичок ефективної і коректної роботи з відвідувачами і мотивування співробітників ЦНАП на високу якість сервісу.
Начальник відділу надання
адміністративних послуг
Бахмутської міської ради Н.А. Чистякова