Рубрики

ОСББ

«БУДУЙ СВОЄ» – це програма підтримки підприємництва створена Ощадбанком


КНП "Центр первинної медичної допомоги м. Бахмута"

Головне управління пенсійного фонду України


Урядова "гаряча лінія" для громадян з порушенням слуху

Центр допомоги учасникам АТО


Поліція охорони Національної поліції України



Хто онлайн

Зараз на сайті 0 користувачів та 98 гостей.

Донецька обласна державна адміністрація

Інформація щодо роботи Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради за 1 квартал 2017 року

Переглядів: 839

Станом на 01.04.2017 року в Центрі надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 112 видів послуг у 16 сферах діяльності, у тому числі:

1

реєстрації органів самоорганізації населення

3

2,7%

2

торгівлі

1

0,9%

3

4

5

6

земельних ресурсів

22

19,6%

комунальної власності

2

1,8%

архітектури та містобудування 

7

6,2%

обліку та розподілу житла

12

10,7%

7

молодіжної політики та справах дітей

8

7,1%

8

розвитку міського господарства

2

1,8%

9

контролю за безпекою дорожнього руху (Державтоінспекція)

2

1,8%

10

пожежної безпеки (МНС)

1

0,9%

11

архітектурно-будівельного контролю (ДАБІ)

3

2,7%

12

ветеринарної медицини

4

3,6%

13

14

 

15

16

державного земельного кадастру

реєстрації/знаття з реєстрації місця проживання фізичних осіб

державної реєстрації бізнесу

державної реєстрації нерухомого майна

16

2

 

20

7

14,3%

1,8%

 

17,9%

6,2%

У звітному періоді за отриманням консультацій до Центру звернулось 5295 суб’єктів, що в 3,8 рази більше ніж за аналогічний період 2016 року. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефонної  «гарячої лінії». Так, за 1 квартал 2017 року до Центру звернулось - 763 особи.

Протягом звітного періоду адміністраторами Центру:

  • зареєстровано 4061 звернень, що в 4,4 рази більше ніж за аналогічний період 2016 року;
  • видано 3858 результатів послуг, що в 4,8 рази більше ніж за аналогічний період 2016 року.

Найбільша кількість звернень в абсолютному значені отримана у сфері реєстрації місця проживання – 1343 (33,1%). На другому місці по кількості прийнятих заяв – є послуги у сфері реєстрації бізнесу – 1297 (31,9%), третє місце – послуги Держгеокадастру – 627 (15,4%).

Суб’єктами надання адміністративних послуг відмовлено в наданні послуг за 140 зверненнями, безпосередньо заявниками було анульовано 28 звернень. Адміністраторами під час прийому заяв встановлено 38 порушень ст. 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме адміністративні правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 38 постанов – попереджень.

Додатково з початку року адміністраторами прийнято 1135 осіб, які забажали добровільно змінити місце реєстрації у паспорті громадянина України «з міста Артемівськ на місто Бахмут» та 368 осіб, які звернулись до відділу реєстрації Бахмутської міької ради за отриманням довідки форми №13 – щодо зареєстрованого місця проживання.

Для підвищення якості надання адміністративних послуг в Центрі функціонує система електронного керування чергою, що дозволяє систематизувати черговість звернень та оптимізувати час очікування заявників.

Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота.

З метою виявлення суспільної думки щодо ефективності роботи Центру та вивчення очікувань і задоволеності якістю наданих адміністративних послуг запроваджене проведення соціологічного опитування шляхом анонімного анкетування, а також за допомогою «скриньки для звернень громадян», яка розташована в приміщені Центру, та шляхом електронного звернення через офіційний сайт Бахмутської міської ради (www.artemrada.gov.ua) або на електронну скриньку Центру (artcnap@gmail.com).

В рамках програми ПРООН «Відновлення врядування та примирення на територіях України, що постраждали від кризи» Бахмутській міській раді було запропоновано надання технічної допомоги з облаштування нової адміністративної будівлі Центру. З боку Бахмутської міської ради надано пропозиції щодо необхідної кількості та видів обладнання (устаткування) меблів, комп’ютерної та орг.техніки для облаштування нової адміністративної будівлі Центру.

У лютому 2017 року Бахмутська міська рада стала учасником проекту USAID «Українська ініціатива зміцнення суспільної довіри» (UCBI), який діє у співпраці з Міжнародним бюро по боротьбі з наркотиками та захисту правопорядку (INL)  та Міжнародною організацією з розвитку права (IDLO).

В рамках участі в проекті міській раді було запропоновано надання технічної допомоги щодо оптимізації бізнес-процесів, розробки професійних політик і практик управління людськими ресурсами.

Зокрема, протягом березня 2017 року було проведено аналіз роботи міської ради з надання адміністративних послуг населенню (починаючи від прийому в Центрі до обробки та оформлення їх суб’єктами надання – відділами та управліннями міської ради), надано рекомендації щодо оптимізації низки адміністративних послуг.

25-26 березня 2017 року адміністратори (6 осіб) Центру прийняли участь в тренінгах (м.Харків) на тему «Стандарти роботи з відвідувачами», спрямовані на формування навичок ефективної і коректної роботи з відвідувачами і мотивування співробітників ЦНАП на високу якість сервісу.

Начальник відділу надання
адміністративних послуг
Бахмутської міської ради                                                          Н.А. Чистякова