На сьогодні реєстрацію касового апарату можна здійснити на підставі однієї заяви, без додатків. Таке спрощення стало можливим за рахунок запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДФС) та взаємодії інформаційних ресурсів фіскальної служби, яке передбачено наказом Міністерства фінансів України від 13.02.2019 №64. Для цього розроблено нові електронні форми документів і створені сервіси в Електронному кабінеті.
Тобто усі процедури здійснюються в електронній формі, але за бажанням суб'єкти господарювання можуть подати заяву про реєстрацію РРО в паперовій формі і отримати реєстраційне посвідчення в паперовій формі.
Надати заяви можливо через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів. Інформацію про результати розгляду заяви можна переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи». Разом з тим, зазначив, що до початку реєстрації касового апарату слід надіслати (подати) до контролюючого органу повідомлення про об’єкти оподаткування за формою № 20- ОПП, в якому надати інформацію про господарську одиницю, де буде застосовуватись РРО.
В Електронному кабінеті є можливість переглянути інформацію про реєстри екземплярів РРО та реєстри ЦСО, про всі свої об’єкти оподаткування, про стан розрахунків з бюджетом та інше. Будь-яку консультацію з питань реєстрації та застосування касових апаратів можна отримати в Центрах обслуговування платників територіальних відділень фіскальної служби.