Відповідно до плану роботи відділу освіти Артемівської міської ради та міського методичного кабінету на базі Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 відбувся семінар заступників директорів з виховної роботи загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів з проблеми «Виховна система школи як оптимальний простір життєтворчості особистості».
Відкрила семінар завідувач міського методичного кабінету Ніла Лисюк, яка ознайомила присутніх з темою та її актуальністю в сучасній школі. Метою семінару стало ознайомлення учасників з виховною системою роботи школи з питань розвитку життєтворчості особистості; обговорення та відпрацювання дій усіх учасників навчально-виховного процесу щодо виконання нормативної бази з питань виховної роботи у контексті виховної системи школи; підвищення рівня знань із питань методичної роботи заступників директорів з виховної роботи.
Методист міського методичного кабінету Наталя Томачинська виступила з викладом наукової точки зору з теми.
Заступник директора з виховної роботи Інна Мирошниченко представила презентацію виховної системи закладу «Я – особистість. Я – громадянин. Я – патріот України» у вигляді соняшника, елементи якого символізують усі напрямки виховної роботи та задіяних в ній учасників навчально-виховної системи, розкрила творчі види роботи вчителів школи з побудови виховних систем класів. Акцентувала увагу учасників семінару на те, що в управлінні життєдіяльністю освітньої установи в цілому та дитячим колективом зокрема не обійтися без системного підходу. Адміністрація та педколектив моделює і створює таку освітню та виховну системи в школі, яка дозволяє зробити освітній процес цілеспрямованим, керованим і головне - ефективним.
У презентаційному блоці брали участь батьки учнів 3-А та 3-Б класів Коваленко Оксана та Купченко Світлана, які разом із своїми дітьми представили у нестандартній креативній формі свій родовід.
Присутні мали змогу переглянути відеоролики «Робочий день учнівської ради школи» та ролик «Відкривай Україну» в номінації «Хореографія» учнів 9 класу.
Творчо і нестандартно представили виховну систему свого класу з екологічного напрямку учні 8 класу разом із класним керівником Дар’єю Федуловою. Гості мали змогу подивитися фрагмент дефіле дівчат, під час якого вони демонстрували наряди, зроблені з підручного матеріалу.
Елементи виховної системи 7 класу «Здорові діти – здорова нація» представила класний керівник Оксана Шмагло, виховна робота якої спрямована на виховання не тільки духовно, а й фізично розвиненої особистості, а одним із головних завдань її роботи з класом є створення оптимальних умов для розуміння дітьми переваг здорового способу життя. Оскільки школа №2 – це Школа сприяння здоров’ю, робочий день в ній починається з імунної гімнастики, кожна вправа якої спрямована на зміцнення імунної системи, профілактику захворювання очей, сколіозом, порушення постави та вправи на покращення роботи ЦНС. То ж діти провели з гостями фрагменти цієї гімнастики.
Цікавою та змістовною була відкрита виховна година в 5-Б класі з теми «Я – толерантна особистість», під час якої учні дійшли висновку, що неможливо без толерантного ставлення один до одного вирішувати конфлікти за допомогою зброї, відчули особливу цінність миру і спокою у світі, засвоїли важливість таких понять як милосердя, підтримка та співчуття та намалювали емблему толерантності.
Не менш змістовним видався виховний захід «Щоб пам’ятали» (заняття з навчання екскурсоводів музею поета-земляка В.Сосюри), в якому брали участь учні 7 та 9 класу. Керівник музею Любов Кіндякова показала важливість музейної роботи в контексті національно-патріотичного виховання учнів.
Усі гості стали безпосередніми учасниками майстер-класу «Лялька-мотанка: янголятко», який провела керівник гуртка «Умілі руки» Любов Оверчик.
У практичному блоці заступники директорів розробили «Експрес-проект» пропозицій щодо необхідних умов ефективного функціонування системи виховної роботи та презентували його присутнім.
Учасники семінару дійшли висновку, що працюючи злагоджено, усі разом - і управлінці, і класні керівники, і батьківська громадськість - можна досягти того, щоб система виховної роботи ефективно функціонувала.
Підводячи підсумки проведення семінару учасники високо оцінили творчий нестандартний підхід педагогічного колективу до його проведення та розкриття різноманітних форм, видів роботи з даної проблеми взагалі та окремих заходів зокрема.
Завідувач ММК Ніла Лисюк звернула увагу присутніх на вироблення рекомендацій семінару щодо реалізації основних завдань виховання дітей та учнівської молоді у виховній системі школи.
Останні статті на сайті
- Заяву на проведення фізичної ідентифікації в режимі відеоконференцзв’язку можна подати через контакт-центр Пенсійного фонду України
- Які дії платника якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування?
- Щодо сплати військового збору при застосуванні податкової соціальної пільги
- Щодо авансових внесків платників податку на прибуток, які здійснюють діяльність з торгівлі валютними цінностями
- На допомогу платникам податків: розділ «Онлайн-навчання» доповнено новими матеріалами
- Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії
- Психосоціальна підтримка на робочому місці
- Правила техніки безпеки під час роботи з генератором
- Закон України № 4015: сплата військового збору для військовослужбовців
- Щодо авансових внесків з податку на доходи фізичних осіб з роздрібної торгівлі пальним