В нараді узяли участь заступники міського голови Федір Федоров, Вікторія Точена та начальники відділів та управлінь Бахмутської міської ради: організаційного відділу, з питань охорони здоров’я, соціального захисту, розвитку міського господарства, а також Пенсійного фонду та Укрпошти.
На порядку денному розглядалися питання мобільного прийому мешканців приватного сектору східного району міста з питань соціального захисту населення, оформлення житлової субсидії.
На цьому мікрорайоні гостро стоїть питання організації роботи аптечного пункту та поштового відділення.
Олексієм Олександровичем були надані доручення Олені Мироновій щодо проведення зустрічей з підприємцями - фармацевтами міста по організації роботи аптечного пункту, Альоні Акуловій придбання касового апарату для проведення оплати за комунальні послуги, Тетяні Черніковій провести роботу по встановленню в комітеті мікрорайону водо-тепло лічильників.
Нарада дала можливість поспілкуватися з головою та секретарем комітету мікрорайону і почути пропозиції мешканців щодо проведення заходів на мікрорайоні.
Останні статті на сайті
- Податкова декларація про майновий стан і доходи та термін сплати задекларованих сум податкових зобов’язань з ПДФО
- Щодо перереєстрації РРО/ ПРРО у разі перейменування назви міста, вулиці
- За якими кодами класифікації доходів бюджету сплачується військовий збір?
- Заяву на проведення фізичної ідентифікації в режимі відеоконференцзв’язку можна подати через контакт-центр Пенсійного фонду України
- Які дії платника якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування?
- Щодо сплати військового збору при застосуванні податкової соціальної пільги
- Щодо авансових внесків платників податку на прибуток, які здійснюють діяльність з торгівлі валютними цінностями
- На допомогу платникам податків: розділ «Онлайн-навчання» доповнено новими матеріалами
- Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії
- Психосоціальна підтримка на робочому місці