22-23 вересня 2018 року в рамках проекту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II) адміністратори Центру прийняли участь у тренінгу-семінарі «Стандарти обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг», який проводився у м. Краматорськ.
Участь у семінарі взяли керівники та адміністратори Центрів надання адміністративних послуг міст та об’єднаних територіальних громад Донецької області.
Під час тренінгу-семінару адміністратори були ознайомлені з Стандартами обслуговування відвідувачів Центрів та Стандартами поведінки адміністратора в ситуації конфлікту.
Присутні взяли активну участь в обговоренні представлених тем тренінгу-семінару, розглянули формули та динаміку конфліктів, прийоми нейтралізації конфліктів та агресії, проаналізували алгоритм дії адміністраторів в конфліктних ситуаціях.
Відпрацьовані тренінгові модулі «Сервіс в щоденній діяльності ЦНАП», «Стандарт поведінки адміністратора в ситуації конфлікту» сприятимуть формуванню навиків ефективної та коректної роботи з відвідувачами на кожному етапі взаємодії, підвищенню рівня задоволеності відвідувачів якістю наданих адміністративних послуг.
Останні статті на сайті
- З 01.01.2025 діятиме нова форма Декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
- Щодо термінів подання декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
- Відступлення права вимоги: порядок оподаткування ПДФО
- Заповнення реквізитів платіжної інструкції для платників, які використовують єдиний рахунок
- Сплата податків та зборів: переваги використання єдиного рахунку
- Право на податкову знижку: отримання кредиту за програмою «єОселя»
- Умови повернення помилково сплачених грошових зобов’язань
- Трансфертне ціноутворення: відповідальність за неподання звітності
- Пенсійне забезпечення працівників залізничного транспорту та метрополітену
- Психосоціальна підтримка на робочому місц