Увага! Вакансії!
Переглядів: 2739
11.09.2019 - 14:34
Бахмутська міська рада продовжує конкурс на заміщення 2 (двох) вакантних посад адміністратора відділу надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- громадянство України,
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра,
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року, за фахом в інших сферах управління не менше 3 років,
- володіння державною мовою,
- вільне користування комп’ютером та офісним обладнанням, володіння стандартним програмним забезпеченням, навички роботи з програмами з обробки даних та інформації, вміння працювати з локальними інформаційними мережами, мережею Інтернет.
На участь у конкурсі на заміщення вакантних посад мають право тільки громадяни України.
Термін подачі документів: - 30 днів з дня виходу оголошення.
Додаткова інформація про функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається за телефоном 44-03-70
Адреса: м. Бахмут, вул. Миру, 44, каб. 205.
Останні статті на сайті
- Які дії платника якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування?
- Щодо сплати військового збору при застосуванні податкової соціальної пільги
- Щодо авансових внесків платників податку на прибуток, які здійснюють діяльність з торгівлі валютними цінностями
- На допомогу платникам податків: розділ «Онлайн-навчання» доповнено новими матеріалами
- Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії
- Психосоціальна підтримка на робочому місці
- Правила техніки безпеки під час роботи з генератором
- Закон України № 4015: сплата військового збору для військовослужбовців
- Щодо авансових внесків з податку на доходи фізичних осіб з роздрібної торгівлі пальним
- Право на податкову знижку: повернення коштів за договором оренди житла для внутрішньо переміщених осіб