Бахмутською міською радою 27.11.2019 року прийнято рішення щодо організації надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці адміністратора Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради.
Зокрема, прийнятим рішенням створено пересувне відділене робоче місце адміністратора Центру та затверджено порядок надання адміністративних послуг із застосуванням спеціальної валізки «Мобільний кейс». Все це стало можливим завдяки отриманої міжнародної технічної допомоги в рамках участі в проекті Програми USAID «Демократичне врядування у Східній Україні».
Надання послуг на пересувному робочому місці передбачається здійснювати шляхом виїзду адміністратора в межах території Бахмутської міської об’єднаної територіальної громади за місцем проживання / перебування громадянина (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери, тощо).
Правом на отримання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці можуть скористатись суб’єкти звернення, з числа мешканців Бахмутської міської ОТГ, які належать до однієї з наступних категорій:
- особи, які досягли 80-річного віку;
- особи, з інвалідністю 1 групи;
- особи, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах міста;
- особи, які отримують соціальну послугу догляду вдома, яка надається Територіальним центром надання соціальних послуг Бахмутської міської ради.
Зазначений сервіс розповсюджується на надання 70 видів найбільш затребуваних адміністративних послуг, перелік яких затверджено Бахмутською міською радою.
Для замовлення послуги особі, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), необхідно звертатися до Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради згідно із графіком його роботи. При собі необхідно мати документи, що підтверджують належність суб’єкта: до членів (мешканців) територіальної громади та визначеної пільгової категорії громадян.
Для детальної консультації необхідно звернутись до адміністратора на рецепції (м.Бахмут, вул.Миру, 44, каб.106) або за телефоном – 099-202-31-87.
Останні статті на сайті
- Які дії платника якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування?
- Щодо сплати військового збору при застосуванні податкової соціальної пільги
- Щодо авансових внесків платників податку на прибуток, які здійснюють діяльність з торгівлі валютними цінностями
- На допомогу платникам податків: розділ «Онлайн-навчання» доповнено новими матеріалами
- Як швидко та зручно подати заяву на призначення пенсії
- Психосоціальна підтримка на робочому місці
- Правила техніки безпеки під час роботи з генератором
- Закон України № 4015: сплата військового збору для військовослужбовців
- Щодо авансових внесків з податку на доходи фізичних осіб з роздрібної торгівлі пальним
- Право на податкову знижку: повернення коштів за договором оренди житла для внутрішньо переміщених осіб