За дорученням Бахмутського міського голови Олексія Реви у міський раді пройшла чергова нарада з керівниками комунальних підприємств та диспетчерських служб міста.
Під час наради заступник міського голови Олександр Марченко вкотре зауважив, що метою кожної диспетчерської служби є оперативне реагування на звернення заявника щодо аварійних ситуацій та комунікація з жителями громади.
Присутнім була надана інформація щодо проблемних питань комунікації диспетчерських служб міста з населенням, зокрема, це неприйом дзвінків від жителів, випадки некоректної поведінки зі сторони диспетчерів, а також інформація про заявки, які довгий час залишаються без вирішення.
Наприкінці наради учасникам надані доручення щодо усунення вищезазначених недоліків та оптимізації взаємодії між диспетчерськими службами комунальних підприємств.
Нагадаємо, що для зручності жителів громади складено телефонний довідник аварійно-диспетчерських служб Бахмутської міської територіальної громади.
Останні статті на сайті
- Підсумки діяльності Управління освіти Бахмутської міської ради та підпорядкованих закладів освіти за грудень 2024 року
- Як знятися з податкового обліку суб’єкту господарювання, місцем проживання якого є тимчасово окупована рф територія України?
- Оновлено довідники податкових пільг
- Актуальні рахунки для сплати платежів у 2025 році
- Податкова служба Донеччини на зв’язку – працюють «гарячі лінії»
- Майбутній пенсіонере, контролюй свій стаж!
- Побачив міну — стій!
- Мінна безпека
- Новації Закону № 4113 щодо законодавчих змін у справлянні військового збору
- Новації Закону № 4113 – зміни до Податкового кодексу України