Щоб отримувати безперервні та безоплатні послуги Центру необхідно забезпечити актуальність та достовірність інформації про пацієнта в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я.
Наразі здійснюється верифікація даних клієнтів, тому необхідно в дистанційному режимі за допомогою телефонного зв’язку чи особисто звернутися до свого сімейного лікаря або медичної сестри.
Амбулаторія №11 (м. Київ, Дарницький район, вулиця Здолбунівська, 3Б), телефон +380506379420. Працює щоденно, з понеділка по неділю включно, з 8.00 до 20.00.
Амбулаторія №12 (м. Дніпро, вулиця Володимира Мономаха, 31, приміщення 80), телефон +380669433756. Працює з понеділка по п'ятницю — з 08.00 до 18.00; субота — з 08.00 до 16.00; неділя — вихідний.
Якщо виникли питання, радимо зателефонувати до Call-центру підприємства за номером +380954093241.
Останні статті на сайті
- Соціальні нормативи у межах яких надається пільга на оплату послуг з постачання та розподілу природного газу
- Заяву для повернення помилково або надміру сплачених коштів – через Електронний кабінет
- Щодо видів діяльності, які не дають права на застосування спрощеної системи оподаткування
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки: нерухомість пошкоджена або знищена
- Щодо повернення коштів єдиного внеску
- Е-повідомлення про помилкову сплату платежів
- Закон № 3813 щодо переваг для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства
- Щодо особливостей уточнення реквізиту «Призначення платежу»
- Щодо заповнення обов’язкових реквізитів платіжної інструкції
- Припинення підприємницької діяльності: податкова декларація платника єдиного податку