22 травня 2013 р. на базі Артемівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №12 пройшов науково-практичний семінар «Модульно-рейтингова технологія організації навчального процесу в старшій школі». Учасниками семінару були слухачі ОШНК та члени відділення заступників директорів ЗНЗ.
Сучасний розвиток суспільства характеризується збільшенням уваги до світу особистості, визначає нові вимоги до випускників школи. У національній доктрині розвитку освіти окреслено пріоритети державної освітньої політики, зазначено, що «підготовка людей високої освіченості і моралі, кваліфікаційних спеціалістів, здатних до творчої праці, професійного розвитку, освоєння та впровадження наукомістких та інформаційних технологій». Завдання загальноосвітніх закладів полягає в тому, щоб створити умови, надати учням можливість зорієнтуватися в житті, зробити свідомий вибір професії. Виявлено переваги модульно-рейтингової системи навчання у підходах до оцінювання успішності учнів старшої школи.
Рейтингова система контролю і оцінювання має широкі можливості у процесі організації навчально – виховного процесу в умовах модульного навчання , реалізації Концепції завдань профільного навчання. Рейтингова система відповідає таким вимогам: можливості вибору та самостійного планування навчальної діяльності, 12-бальна шкала оцінювання, вдосконалена додатковими показниками балів та коефіцієнтів; можливість застосування мінімальної кількості видів і форм навчальної діяльності, максимальне охоплення навчального матеріалу на будь-якому етапі контролю знань, автоматизація обліку успішності учнів за допомогою комп’ютерних технологій, моніторинг успішності поточного та підсумкового рейтингу успішності учнів.
22 травня 2013 р. на базі Артемівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №12 пройшов науково-практичний семінар «Модульно-рейтингова технологія організації навчального процесу в старшій школі». Учасниками семінару були слухачі ОШНК та члени відділення заступників директорів ЗНЗ.
Метою семінару була презентація досвіду Артемівської ЗОШ I-III ступенів №12 щодо впровадження модульно-рейтингової технології організації навчального процесу в старшій школі. Учасники заходу мали можливість ознайомитися з теоретичними засадами модульно-рейтингової технології організації навчального процесу, розглянути методичне і психологічне супроводження впровадження технології в старшій школі, ознайомитися з досвідом роботи школи, визначити пріоритетні задачі, найважливіші методи, підходи, рішення щодо впровадження ідей експерименту.
Відкрила семінар завідувач кафедри природно-математичних дисциплін обл.ІППО Пасечникова Л.П., яка привітала освітян, повідомила мету та завдання семінару. Продовжили доповідь завідувач міського методичного кабінету Лисюк Н.В, яка розповіла про інноваційну діяльність шкіл м. Артемівська, а директор школи Капленко О.П.та заступник директора з НВР Павленко Г.В. презентували досвід роботи ЗОШ №12.
На семінарі також був присутній начальник відділу довузівської підготовки УІПА Гаєвий І.О, який зазначив актуальність проблеми впровадження модульно-рейтингової технології організації навчального процесу.
У практичній частині семінару учасникам було запропоновано проглянути презентацію досвіду з впровадження модульно-рейтингової технології вчителя фізики Шепель О.А., відеоряд «Фрагменти уроків у старшій школі з елементами модульно-рейтингової технології» та ознайомитися з майстер-класом «Засідання творчої групи з впровадження модульно-рейтингової технології організації навчального процесу в старшій школі».
Закінченням семінару була екскурсія по школі та перегляд виховного заходу «Від усієї душі».
Заключною частиною семінару було підведення підсумків заходу.
Отже, модульно - рейтингова система передбачає широке використання наданих сьогодні загальноосвітнім школам та вчитетелям-предметникам можливостей для організації навчально-виховріого процесу, і зокрема контролю навчальної діяльності, використання з цією метою різноманітних методів і засобів. Потужним стимулом для підвищення ефективності й результативності навчально-виховного процесу є реалізація на практиці ідей педагогіки співробітництва, встановлення демократичних стосунків учителів та школярів.
Останні статті на сайті
- Психосоціальна підтримка на робочому місці
- Правила техніки безпеки під час роботи з генератором
- Закон України № 4015: сплата військового збору для військовослужбовців
- Щодо авансових внесків з податку на доходи фізичних осіб з роздрібної торгівлі пальним
- Право на податкову знижку: повернення коштів за договором оренди житла для внутрішньо переміщених осіб
- Закон №4015: з 1 січня 2025 року звітність з податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску необхідно подавати щомісячно
- Закон № 4015: коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель для визначення МПЗ за 2025 рік
- Посібник із запобігання та протидії домашньому насильству
- Нагадуємо про новий сервіс для платників – «Е-повідомлення»
- На допомогу платникам податків: витяг щодо стану розрахунків з бюджетом