Платники податків можуть безперешкодно отримати сплачені кошти за податок на нерухомість. Для цього їм потрібно лише звернутися із заявою до територіального органу Міндоходів.
Однак, наголошують фахівці Міністерства, робити це потрібно після набрання чинності Закону України, яким внесено зміни до адміністрування цього податку, та не пізніше трьох років з дня сплати коштів.
У заяві платник має чітко вказати напрям перерахування коштів – на поточний рахунок у банку або повернення готівкою по чеку. Також сплачені кошти можна зарахувати до сплати податку на нерухомість у 2014 році або перерахувати на погашення грошового зобов’язання з інших платежів, які контролюються Міндоходів.
По отриманню такої заяви орган Міндоходів готує висновок про повернення відповідних сум коштів з бюджету та передає його до органу Держказначейства для перерахування коштів платнику.
За статистикою Міністерства, податок на нерухомість вже сплатили 3,9 тис. платників-фізичних осіб. Бюджет отримав трохи більше 2 млн. грн. податку.
Нагадаємо, що Верховна Рада України ухвалила у другому читанні Закон про внесення змін до Податкового кодексу щодо об’єктів житлової нерухомості. Відповідно до закону, податок на нерухомість за поточний рік сплачуватиметься у 2014 році.
Останні статті на сайті
- Як створити безпечні й здорові умови праці: пам’ятка роботодавцю
- Підсумки діяльності Управління освіти Бахмутської міської ради та підпорядкованих закладів освіти за грудень 2024 року
- Як знятися з податкового обліку суб’єкту господарювання, місцем проживання якого є тимчасово окупована рф територія України?
- Оновлено довідники податкових пільг
- Актуальні рахунки для сплати платежів у 2025 році
- Податкова служба Донеччини на зв’язку – працюють «гарячі лінії»
- Майбутній пенсіонере, контролюй свій стаж!
- Побачив міну — стій!
- Мінна безпека
- Новації Закону № 4113 щодо законодавчих змін у справлянні військового збору